První nákup na e-shopu

 

 

Jak nakupovat

Nákup u nás není vůbec nic těžkého. V první řadě je nutné si založit svůj účet, kde nám sdělíte Vaše osobní údaje potřebné k doručení zboží přímo k Vám. Poté už můžete vkládat zboží do svého „košíku“.

 

1. Vyberete příslušné zboží a množství a vyberete, zda chcete zboží nakrájet (upozorňujeme na to, že odchylka hmotnosti jednotlivých objednaných položek může být max. +/- 30%).

2. Po zadání zboží do košíku buď budete pokračovat v nákupu, nebo k dokončení objednávky.

3. Vyberete fakturační a dodací adresu.

4. Potvrdíte způsob dodání zboží a datum doručení.

5. Následuje zpráva k objednávce a souhlas s obchodními podmínkami.

6. Potvrdíte platbu na dobírku.

7. A nakonec potvrdíte objednávku zboží.

8. Zboží by mělo být doručeno ve Vámi vybraném termínu.

9. Vyhrazujeme si právo neobvyklou objednávku s Vámi konzultovat a případně ji neuskutečnit.

 

Doprava

         Jako jedni z mála posíláme balíky s potravinami po celé CŘ. Doručení zásilky probíhá prostřednictvím dopravce, který přiveze Vaše zboží přímo do domu.

 

Jak Vám zboží doručíme

   Pro přepravu Vašeho zboží, používáme chlazené přepravní boxy s plombou. Jedná se o vratný obal a zákazník je po odplombování a převzetí zboží povinnen tento box ihned vrátit přepravci !!!

 

Co to znamená

            Zboží označené ikonkou teploměru označuje chlazené zboží. Díky našim přepravním boxům spolu s chladícími sáčky tak není problém doručovat například čerstvé maso, sýry a další chlazené potraviny.

 

   Ikonka nože informuje o možnosti nechat si nakrájet například salám přesně tak, jak jste zvyklí z běžného obchodu.

 

        Dodání zboží záleží na datu dodání, které zákazník vybral při tvorbě objednávky. V případě, že by došlo k neočekávané situaci, jako například chybějícímu zboží na skladě, bude zákazník o změně data dodání informován prostřednictvím emailové zprávy.

 

Jak postupujeme při nevyzvednutí zboží:

 

1. V případě, že si zboží nepřevezmete, je třeba nás informovat o důvodu.

2. Opakované doručení může ovlivnit kvalitu zboží a je zpoplatněno podle ceníku přepravce.

3. Při opakovaném neomluveném nepřevzetí, bude vaše registrace v eshopu zrušena.

Záruka:

Záruční doby na baleném zboží jsou označeny a platí při dodržení teplot skladování.

 

Reklamace:

Vadu zboží je kupující povinen uplatnit nejpozději následující den po koupi, neboť se jedná o zboží, které podléhá rychlé zkáze.

 

Obchodní podmínky:

Úplné znění obchodních podmínek naleznete v záložce OBCHODNÍ PODMÍNKY